СТО КИЇВ. Автосервіс Київ. Ремонт двигунів

Ремонт автомобілів, двигуна, ходової, паливної системи, рихтування, фарбування. Ремонт і обслуговування авто

Заміна свічок розжарення Київ.

Вартість заміни свічок розжарення.

Заміна свічок розжарення Київ.

Вартість заміни свічок розжарення.

Заміна свічок розжарення Київ. Вартість заміни свічок розжарення.

Заміна свічок розжарювання Київ у нашому автосервісі є штатною процедурою для дизельного автомобіля на пробігу 100000 км. Цей пробіг є стелею кількості робочих циклів свічок розжарення. При подальшому їх використанні існує ймовірність їх руйнування та суттєвої поломки двигуна.

Дизелі настільки популярні, що заміна свічок розжарювання є стандартною операцією автосервісу. Теоретично це не повинно викликати проблем, аби доступ до свічок був хорошим, проте на практиці це може бути дуже клопітно.

Як тільки з’являються перші морози, проблема із запуском деяких дизелів починає повторюватися, у тому числі й на відносно молодих автомобілях з невеликим пробігом. Хоча може бути багато причин для цих труднощів, свічки розжарювання зазвичай є першими підозрюваними. І це при тому, що ці свічки, особливо від відомих виробників, можуть надійно працювати довгі роки. Якщо у вас є проблеми із запуском двигуна на холодну почитайте нашу статтю ремонт двигуна.

Або запишіться на діагностику.

Природний знос

Інша річ, що, на думку багатьох практиків, свічки розжарювання слід замінювати профілактично приблизно за 100 тисяч кілометрів, незалежно від їхнього віку. Це з тим, що вони схильні до природного зносу. Щоправда, працюють вони недовго (оскільки всього за кілька-десяток секунд до пуску, під час нього і, іноді, в першу фазу після нього), але піддаються впливу високої температури, вихлопних газів і різкі перепади тиску весь час при працюючому двигуні. Ці фактори не сприяють довговічності будь-яких деталей, будь то металеві чи керамічні.

У цьому слід враховувати, що з безаварійної роботи свічок залежить як легкість пуску двигуна (особливо взимку), а й довговічність вузла приводу. Це не так і погано, коли свічка тільки перестає гріти, хоча це теж не здорово для двигуна, поверхні циліндра, поршня та головки. Набагато гірше, коли щось обривається зі свічки або коли вона перегорає, тому що тоді майже стовідсотково, крім того, одразу виникають наслідки у вигляді різних механічних пошкоджень, як наслідок, капітальний ремонт двигуна стає неминучим.

Тому, якщо ми не збираємось замінювати свічки після цих 100 тисяч кілометрів, слід перевіряти їхню працездатність хоча б кожні 75-100 тисяч кілометрів. Принаймні так рекомендує компанії відомі виробники свічок розжарювання. Для перевірки найпоширеніших свічок розробили спеціальний тестер, завдяки якому ця операція проводиться швидко та якісно без необхідності розбирати свічки. Вся справа зводиться до того, щоб підключити два кабелі до акумулятора та один до свічки, а потім натиснути кнопку та спостерігати за стрілкою приладу. Якщо вона зупиняється на зеленому полі, то все в порядку, а на червоному – зі свічкою щось не так. Заміна має бути здійснена якнайшвидше.

Свічки можна перевірити без тестера. Найвірнішим методом буде зняти їх і обережно підключити кожен із них на короткий час, обов’язково через запобіжник на кілька десятків ампер безпосередньо до акумулятора. Якщо одна з них не гріє, то перегорів нагрівальний змійовик.

Однак цей метод не можна застосувати до двох типів свічок. Зокрема до найстаріших, тобто. з виставленим контуром опалення, та сучасним, т.зв. п’ять вольт. Підключення обох до 12 В призведе до їх перегорання.

Перевірка свічок за допомогою тестера ненадійна, тому що його лампочка загоряється як при справній свічці, так і при контакті котушки з корпусом (масою). З упевненістю тестер дозволяє лише визначити, чи не обірвана спіраль.

Невизначені повідомлення

Тут слід згадати, що з підозрою слід ставитися і до повідомлень діагностичного тестера про вихід із ладу свічки. У випадку деяких контролерів буває, що вони надають тестеру таку інформацію, коли з’єднання контролера з проводом заземлення корродировано (забруднено) або пошкоджений кінцевий каскад у самому контролері. Також необхідно додати, що крім перевірки самих свічок, необхідно також перевірити, чи немає перебоїв у їхньому харчуванні або явного падіння напруги під час їх роботи. Тільки свічка запитана, оскільки вона має досягти потрібної температури.

Коли з’ясовується, що одна зі свічок несправна, її необхідно замінити якнайшвидше. Якщо він, як і інші, проїхав машиною згадані 100 000 кілометрів або наближається до цього пробігу, є сенс змінювати весь комплект.

Завжди належним чином підготуйтеся до операції із заміни свічки (або свічок) та виконуйте її повільно та з великою обережністю. Справа в тому, що, як показує практика, свічки, що застрягли в патроні, люблять ламатися при розбиранні. Є автомобілі, точніше двигуни, в яких це мало не правило. Зламана свічка означає справді великі неприємності та витрати.

Тому слід почати з визначення, наприклад, на сайтах виробників свічок, максимального моменту, що крутить, який можна використовувати при відкручуванні, при якому свічка не буде закручуватися. Якщо знайти таку інформацію неможливо, залишається використовувати значення, наведені, наприклад, BERU, у будь-якому випадку зберігаючи запас міцності більше десяти відсотків.

З цими даними можна спробувати викрутити свічки, природно використовуючи динамометричний ключ, на якому виставляємо безпечне значення моменту, що крутить. Перед цим потрібно тільки видалити бруд, що скупчився навколо свічок, бажано продувши їх стиснутим повітрям. Також вкрай бажано обробити свічкові гнізда будь-яким проникним мастилом і почекати хоча б кілька хвилин, поки вона подіє.

Ця теорія, ймовірно, вірна, але досвід показав, що найуспішніша операція загвинчування залежить від того, як закручено свічку запалювання. Парадоксально, але найбільших труднощів слід очікувати за дуже слабкого затягування. У цьому випадку існує великий ризик витоку і, отже, прориву газів, які неминуче руйнують різьблення та спричинять відкладення на ньому забруднень. Незначна помилка у значеннях, за викл

ючення випадків, коли прикладається таке велике зусилля, що корпус вилки пластично деформується, полягає в затягуванні вилки сильніше, ніж це передбачено інструкцією. Свічка запалювання навряд чи буде пошкоджена, тому що рекомендований момент затягування як мінімум удвічі менший від того, при якому вона деформується. Іншими словами – запас міцності значний.

Навіть при строгому дотриманні рекомендацій щодо відкручування свічок розжарювання цілком ймовірно, що при спробі виконати цю операцію динамометричний ключ почне «текти», обмежуючи переданий момент, що крутить, і свічка не буде вібрувати. Потім залишається реалізувати план порятунку. Нагрівається свічка запалювання, запустивши двигун, і зачекайте, поки вона досягне нормальної робочої температури, або підключивши свічку запалювання безпосередньо до акумулятора на 4-5 хвилин дротом відповідної товщини;

оббризкайте місце контакту свічки з головкою добре проникаючим і змащувальним препаратом і дайте йому подіяти близько 5 хвилин;

спробуйте поворушити свічку запалювання динамометричним ключем, пам’ятаючи про допустимий момент викручування.

якщо не вийде, повторити ці операції (навіть кілька разів), тобто. нагріти, набризкати, спробувати відкрутити.

Коли свічка прокинеться навіть на міліметр, великий шанс, що її викрутять. Однак це може бути досить трудомісткий процес, тому що, як тільки ключ починає «проходити», його слід розпорошити навколо, почекати, трохи вкрутити, максимально відкрутити, розпорошити, почекати, вкрутити і т.д. до остаточного успіху.

Перед встановленням нових свічок, а особливо коли старі зняти було складно, слід зробити три кроки:

По-перше, потрібно за допомогою мітчика освіжити нитку в головці та одночасно видалити з неї забруднення. Щоб вони не потрапили в циліндр, ріжуча частина інструмента має бути покрита товстим шаром мастила.

По-друге, спеціальною розгорткою слід видалити бруд із отвору головки, куди входить основна частина корпусу свічки. Знову ж таки, з тих же причин інструмент повинен бути покритий мастилом.

По-третє, на різьблення свічки запалювання перед її загвинчуванням в головку нанесіть тонкий шар спеціального мастила свічки для запобігання прикипанню.

Без виконання всіх цих операцій, навіть якщо затягнути свічки точним моментом, рекомендованим інструкцією, можуть бути прориви газів з камери згоряння і, отже, слід очікувати на великі проблеми при заміні свічок.