СТО КИЇВ. Автосервіс Київ. Ремонт двигунів

Ремонт автомобілів, двигуна, ходової, паливної системи, рихтування, фарбування. Ремонт і обслуговування авто

Заміна ременя ГРМ ціна Київ.

Заміна ГРМ Київ.

Вартість заміни ГРМ та помпи

Заміна ременя ГРМ ціна Київ.

Заміна ГРМ Київ.

Вартість заміни ГРМ та помпи

Заміна ременя ГРМ ціна Київ. Заміна ГРМ Київ. Заміна ГРМ та помпи.

Заміна ременя ГРМ та ціна на цю послугу у Києві залежить від цінової політики автосервісу та складності заміни ременя газорозподільного механізму автомобіля.

Ми раді виконати обслуговування та підтримку автовласнику з автомобілем будь-якого класу. Вартість заміни ременя ГРМ на СТО «AUTOCENTER» залежить від рівня складності демонтажних та монтажних робіт. Якщо потрібно значних знімних робіт і вузол знаходиться у важкодоступному місці, це вплине на підсумкову суму. Якщо підходить термін заміни ремені ГРМ вашого автомобіля, то з метою уникнення найближчого повторного втручання, ми рекомендуємо зробити заміну помпи та роликів комплексно із заміною ременя ГРМ. Усунення подібної несправності та превентивні заходи, що захищають клієнта від величезних витрат на ремонт двигуна у зв’язку з розривом ременя в майбутньому.

Функція ременя ГРМ полягає в синхронізації колінчастого валу з розподільним валом. Термін служби цього механізму, від виробника до виробника, варіюється в залежності від моделі машини: від 60 тис.км до 90 тис.км пробігу на одометрі. Для виключення серйозних проблем з ременем ГРМ потрібно його систематично оглядати на предмет тріщин і відшарувань. У випадку, якщо обривається ремінь газорозподільного механізму, відбувається зустріч клапанів ГБЦ з поршнями, що в більшості випадків призводить до загину кліпанів та руйнування поршнів. У разі виникнення подібної поломки потрібен капітальний ремонт дизельного двигуна або бензинового двигуна під ключ. У нашому автосервісі ви можете отримати обслуговування та ремонт машин з дизельним та бензиновим двигуном під ключ. Наші професіонали беруться за найскладніші випадки. В авто з високою потужністю двигуна, встановлюється більш надійний привід механізму ГРМ – ланцюг. У нашому СТО можна замовити послугу заміна ланцюга ГРМ на бензиновому або дизельному автомобілі.

Вартість заміни ременя ГРМ складається із заробітної плати та матеріальних витрат.

Витрати на матеріали пов’язані не тільки із зубчастим ременем. Тому що при заміні ременя ГРМ зазвичай змінюють також натяжні та напрямні ролики, а також водяний насос, якщо його приводить у рух ремінь ГРМ. Цьому є зрозуміла причина: водяний насос, натягувач і ролики також є деталями, що зношуються. Якщо зубчастий ремінь знятий, час його заміни мало змінює. Тоді всі деталі навколо зубчастого ременя знову будуть новими. Якщо через короткий час вийде з ладу водяний насос, вам доведеться нести витрати на зняття ременя ГРМ. Залежно від моделі заміна ременя ГРМ коштує від 150 до 1200 євро. Сюди входять такі матеріали як водяний насос, натяжний шків, за умови, що по них проходить зубчастий ремінь.

До матеріальних витрат додаються витрати на оплату праці. Сюди входять не лише витрати на заробітну плату автомеханіка, а й, наприклад, оренда, обладнання, офісні працівники та склад. Майстерні в дуже хороших місцях повинні приносити величезні суми доходу, щоб платити орендну плату або кваліфікованих робітників з цього району. Експлуатаційні витрати значно нижчі у сільській місцевості.

Заміна ременя ГРМ – це чітко визначена робота, яка зазвичай не спричиняє непередбачених додаткових витрат. З цієї причини майстер легко пропонувати цю послугу за фіксованою ціною.

Часто трапляється непередбачене: іноді гвинти іржавіють або корродирують в автомобілі, і їх неможливо легко послабити. Майстерня стягує плату за цю додаткову роботу.

Інтервали заміни ременя ГРМ

Інтервали заміни виробник визначає виходячи з розрахунків, зроблених розробниками. Вони дуже відрізняються від моделі до моделі. Для старіших автомобілів інтервали зазвичай становлять від 40 000 до 120 000 км. У сучасних автомобілях пробіг більше 200 000 км є нормою, а заміна ременя ГРМ за весь термін служби автомобіля проводиться лише один раз. Як альтернативу пробігу також даються періоди кілька років. Тоді важливо, що станеться першим. Виробник зазвичай планує заміну ременя ГРМ разом із оглядом.

Причина, через яку інтервали заміни значно збільшилися за останні десятиліття, полягає в тому, що якість ременів ГРМ значно покращилася. Інноваційні пластикові суміші більш міцні та довговічні. З цього можна було зробити висновок, що новий зубчастий ремінь довговічніший за попередні версії і що дотримання інтервалів вже не так важливо. Ми рекомендуємо завжди бути максимально сумлінними, коли йдеться про зубчасті ремені. Йдеться не про досягнення межі довговічності зубчастого ременя, а про те, щоб не ризикувати.

Замість інтервалу заміни виробники транспортних засобів зазначають інтервали перевірки для деяких автомобілів. Тоді, наприклад, зубчастий ремінь повинен бути перевірений автослюсарем вперше через 180 000 км, а потім кожні 30 000 км. Це часто відбувається в рамках майбутньої перевірки чи технічного обслуговування.

Тривалість заміни зубчастого ременя

Скільки часу має займати заміна ременя ГРМ?

Заміна зубчастого ременя чи ланцюга коштує відносно дорого. Залежно від моделі, у добре обладнаній майстерні, це займе від 2 до 6 годин. Причина того, що заміна одних транспортних засобів займає більше часу, ніж інших, і, відповідно, коштує дорожче, полягає у таких причинах:

Якщо зубчастий ремінь легкодоступний, потрібно знімати менше компонентів. Це заощаджує робочий час.

Те саме стосується і заміни інших компонентів. Що більше компонентів змінено, то більше роботи у вашого механіка.

Вартість запчастин різна: зубчастий ремінь у двигуні V6 потужністю 200 к.с. має бути більше, ніж у мікроавтомобілі потужністю 50 л.с. Коротший і менший зубчастий ремінь від найменшого автомобіля також вимагає меншої кількості прогинальних або натяжних шківів.

Які роботи виконуються під час заміни ременя ГРМ?

Щоб дістатися старого ременя ГРМ, механік повинен спочатку зняти інші компоненти більшості моделей. Тому що із сучасними та особливо потужними автомобілями розробники борються за кожен сантиметр підкапотного простору. Нерідко знімається бампер, передні колеса та панелі, оскільки до ременя ГРМ зверху неможливо отримати повний доступ. За наявності вільного доступу до зубчастого ременя механік провертає двигун по ходу руху до ВМТ. Тільки тепер можна послабити зірочку розподільного валу та зірочку водяного насоса, можливо послабити натяжний ролик і зняти старий зубчастий ремінь. Механік також змінює інші деталі та натягує новий ремінь ГРМ перед складання.

Порваний зубчастий ремінь

Ушкодження двигуна: Якщо зубчастий ремінь рветься або зубці перескакують.

Зубчастий ремінь з’єднує колінчастий вал із розподільним валом у двигуні. Розподільний вал відкриває та закриває впускний та випускний клапани. При цьому колінчастий вал переміщає поршні в циліндрах вгору і вниз. Це контролює згоряння в чотиритактних двигунах:

1. Впуск: поршень рухається вниз, газоповітряна суміш надходить через впускний клапан камеру згоряння.

2. Стиснення суміші: клапани закриті, поршень рухається вгору та стискає суміш.

3. Робота: Коли поршень знаходиться майже у верхній частині, свічка запалювання викликає вибух надзвичайно стиснутої суміші, яка тисне на поршень. Це передає потужність на колінчастий вал через шатун і надає руху колеса через коробку передач і важільний механізм.

4. Вихлоп: тепер відкривається випускний клапан, і поршень, який знову рухається вгору, виштовхує згорілу суміш з камери згоряння.

Якщо зубчастий ремінь порветься або зубці перескочать, колінчастий і розподільний вали більше не працюватимуть синхронно. Час циклу клапанів та поршнів більше не збігається. Поршні ударяють по відкритих клапанах із повною силою. Прецизійні деталі відриваються чи згинаються. Потрібний капітальний ремонт двигуна, машину потрібно евакуювати. Є витрати до кількох тисяч євро. У разі непридатності двигуна до ремонту потрібна заміна двигуна на контрактний.

Перевірити зубчастий ремінь

Своєчасне виявлення дефектів за допомогою регулярних перевірок

Ви можете попросити свого механіка подивитися на ремінь ГРМ у рамках перевірки. Хоча виробник встановлює інтервали таким чином, щоб зубчастий ремінь добре тримався протягом цього часу – це ретельно перевіряється – за певних умов зубчастий ремінь необхідно замінити раніше. Оскільки при заміні зубчастого ременя у складних умовах застосовуються більш короткі інтервали:

Екстремальні температури (спека та холод)

Використання на запорошених і піщаних дорогах

Використання на сильно засолених дорогах

У багатьох випадках складні умови чітко не вказані. Тому вони недооцінюються власниками транспортних засобів. Якщо зубчастий ремінь рветься до офіційної дати заміни, гарантія вже закінчилася і виробник виручить як жест доброї волі тільки за наявності явних дефектів матеріалу.

Фахівець розпізнає перші слабкі місця на зубчастому ремені, де нефахівця нічого не видно. Якщо на зубчастому ремені вже видно пористі плями або дрібні тріщини, заміна зубчастого ременя давно назріла.

Заміна зубчастого ременя: складний ремонт для професіоналів

Заміна ременя ГРМ – один із найскладніших ремонтів в автомобілі. Тому фахівці не радять робити заміну зубчастого ременя без необхідних спеціальних знань з інтернет-інструкцій. Крім того, для заміни зубчастого ременя потрібні спеціальні інструменти, такі як регулювальні інструменти, що фіксують інструменти та тримачі. Заміна ременя ГРМ без цього обладнання неможлива. Якщо ви насправді не знаєте, як орієнтуватися, ви ризикуєте непропорційно дорого пошкодити двигун із-за ременя ГРМ.

Завжди перестрахування під час заміни ременя ГРМ і краще відвезіть свій автомобіль до нашої майстерні.