СТО КИЇВ. Автосервіс Київ. Ремонт двигунів

Ремонт автомобілів, двигуна, ходової, паливної системи, рихтування, фарбування. Ремонт і обслуговування авто

Ремонт двигуна Рено Київ.

Капремонт двигуна Renault.

Капітальний ремонт двигуна Рено під ключ.

Ремонт двигуна Рено Київ.

Капремонт двигуна Renault.

Капітальний ремонт двигуна Рено під ключ.

Ремонт двигунів Рено Київ. Капремонт двигуна Renault. Капітальний ремонт двигуна Рено під ключ.

Ремонт двигунів Рено в Києві та автосервісі AUTOCENTER – це завжди запорука чесно виконаної роботи, високого рівня сервіс та зручні терміни для наших клієнтів. У разі пошкодження двигуна дуже важливо, щоб ваш Renault був у надійних та досвідчених руках. Ми маємо багаторічний досвід у ремонті двигунів Рено і зможемо точно визначити несправність двигуна за симптомами та звуками, що видають. Капітальний ремонт двигуна Рено завжди клопітна справа і ми допоможемо вам вирішити це питання. Виконуємо капремонт дизельних двигунів Рено та кап ремонт двигуна на бензині різних моделей та поколінь.

Вартість ремонту двигуна Рено

Як уже було сказано, ремонт двигуна не найдешевший ремонт. Крім ремонту двигуна часто замінюють окремі навісні деталі. Також такі компоненти, як клапани, розподільні вали або циліндри, є деталями, що зношуються, термін служби яких обмежений, і їх необхідно регулярно замінювати, щоб не пошкодити двигун і ваш Renault. Водяний насос також замінюється у деяких випадках. Крім того, звичайно, є і сама послуга, адже робота майстра-механіка має бути сплачена. Точна вартість капремонту двигуна в окремих випадках може бути дана тільки після відкриття двигуна, коли ми побачимо, в якому стані окремі його частини.

Відмова двигуна — один із найгірших можливих сценаріїв для водіїв. Тим не менш, заміна двигуна не є абсолютно необхідною – ремонт часто допомагає повернути життя у ваш Renault. Також у нас можна замовити ремонт АКПП Вашого автомобіля під ключ.

Симптоми несправного двигуна Рено

За певних обставин двигун повинен працювати протягом усього терміну служби автомобіля. Проте часто трапляється так, що знос деяких вузлів автомобіля відбувається передчасно. Невеликі проблеми часто позначаються на стані всього двигуна.

Слід звернути увагу на такі ознаки:

Важкий запуск двигуна Renault

Помітний запах палива

Стук/цокання з моторного відсіку

Зниження продуктивності двигуна

Біло-блакитний дим із вихлопної системи

Постійно підвищена витрата олії у двигуні

Двигун перегрівається та закипає

Блимає індикатор (двигун)

Ви помічали щось подібне у своєму Renault?

Тоді можна без слюсаря заглянути в моторний відсік і звернути увагу на такі додаткові симптоми:

Помітні потіки олії чи охолоджуючої рідини

Біла піна на внутрішній стороні масляної кришки

Забруднення моторного масла (металева стружка)

Фахівці з двигунів рекомендують, якщо ви бачите ці ознаки, негайно доставте свій Renault до спеціалізованої майстерні AUTOCENTER, щоб уникнути серйозних пошкоджень. Для ремонту двигуна Renault потрібні спеціальні інструменти. Крім того, двигун є серцем вашого автомобіля, що вимагає детального аналізу помилок і повинен обслуговуватися тільки досвідченими руками. З цих причин важливо, щоб ваш автомобіль ремонтувався у майстерні.

Ремонт двигуна Рено:

Ремонт двигуна Рено Меган

Компактний автомобіль Renault Mégane випускається з 1995 року і зараз перебуває у четвертому поколінні. У першого покоління (Mégane l) до 1997 року було багато слабких місць. Автомобілі часто страждали від зносу прокладок головки блоку циліндрів та підшипників розподільчого валу. Розриви ременя ГРМ також помітили знову і знову. Після першого ремонту Меган поводиться краще, але є проблеми з педальним гальмом і зчепленням. Двигун уражається рідко, якщо тільки власники не дотримуються точно інтервалів заміни деталей, що швидко зношуються – на Mégane l їх необхідно вчасно замінювати.

Багато проблем було виправлено в Mégane ll (2002 – 2009), але додалися нові: тут були помічені помилки впорскування, а також форсунки, що підтікають, і несправні насоси Common Rail. З другим Mégane важливо звертати увагу на такі ознаки, як запах палива, тому що навіть ці невеликі дефекти можуть призвести до пошкодження двигуна.

Меган III та IV

Третій Mégane (2008 – 2016) веде себе аналогічно своєму попереднику: виправлено дефекти, додано нові. Наприклад, при основному огляді карданні вали, форсунки та стартери показали себе гірше, ніж у конкурентів. На щастя, із самим двигуном проблем практично немає, а от із фарами та демпфуванням є. Таким чином, третьому Mégane, як правило, доводиться частіше відвідувати майстерню хоча б по дрібниці. Поки що новий Mégane IV працює досить добре. За винятком дрібних оптичних деталей та мінімальних технічних проблем, досі не було виявлено жодних відомих труднощів.

Ремонт двигуна Рено Кліо

Малолітражний автомобіль Renault Clio існує з 1990 року. Останнє покоління Clio V було випущено у 2019 році. Для всіх моделей Clio чим молодша, тим краще. З 2005 року дефекти та недоліки зведені до мінімуму. Двигуни 1.2 TCE, що часто встановлюються, довели свою надійність протягом тривалого часу. У випадку Clio III (2005 – 2012) критикують сколи наконечників рульових тяг, завжди були дефекти котушок запалювання та датчиків колінвала – і те, й інше типові проблеми Renault. В іншому мало на що скаржитися у третьому поколінні малолітражки. Це схоже на Clio IV (2012 – 2019), що абсолютно не проблемний тип. Навіть якщо є деякі несправності в компонентах гальмівної системи та підвісці осі, четверте покоління, на щастя, позбавлене дефектів, коли справа доходить до двигуна. Новий Clio V був доступний для покупки тільки протягом короткого часу і досі не мав жодних проблем.

Ремонт двигуна Рено Kadjar

Компактний позашляховик Renault Kadjar доступний для продажу з 2015 року і кількість реєстрацій неухильно зростає. На старті продажів Kadjar пропонувався з 1,2-літровим бензиновим двигуном та двома дизельними моторами. У 2016 році було додано бензиновий двигун об’ємом 1,6 л. Поки причепитися до позашляховика нема до чого. В принципі, однак, ми рекомендуємо власникам точно дотримуватися інтервалів огляду і регулярно перевіряти і замінювати деталі, що швидко зношуються – зрештою, це типова проблема Renault.

Ремонт двигуна Рено Каптюр

Renault Captur належить до класу міні-позашляховиків та випускається з 2013 року. Кожен з невеликих позашляховиків рухається передньою віссю і має двигуни з наддувом. Існує лише одне покоління Captur.

У статистиці поломок TÜV Captur знаходиться приблизно посередині. З погляду технології двигуна поки що особливих претензій немає. Вбудовані дизельні двигуни іноді трохи гучні і помітні, але це характерно для багатьох марок та моделей. Викиди забруднюючих речовин тут, як і раніше, відносно високі, але двигуни відносно економічні. З іншого боку, бензинові агрегати іноді трохи слабкі. Маючи на вибір тільки два бензинові і два дизельні двигуни, вибір двигунів невеликий. У 2017 році стало відомо про слабкі батареї в двигунах 1.5 dCi 110. Також є мінімальні труднощі з осями та кермовим керуванням, які дають водієві дуже слабкий для позашляховика зворотний зв’язок.

Ремонт двигуна Рено Сценік

Renault Scénic належав до серії Mégane до 2003 року, а потім був продовжений як самостійна модель. Це фургон компакт-класу, що особливо популярний у сімей.

Друге покоління Scénic (тип JM), яке продавалося до 2009 року, оснащувалося невеликими двигунами об’ємом до двох літрів та продавалося у різних комплектаціях. Ця модель виявилася популярною і, що найголовніше, менш схильною до поломок, ніж її попередниця. Тим не менш, тут були проблеми та відгуки. У моделях, які були збудовані до 2008 року, завжди були несправні датчики коленвала. Аж до 2006 року вбудовані дизельні двигуни місцями страждали від уразливих стартерів. З іншого боку, бензинові двигуни страждали від дефектних котушок запалювання двигунах меншого розміру до 1,6 л. У 2010 році були відкликані моделі перших двох років випуску через можливе пошкодження електричного гальма стоянки. Однак це виняток:

Ттретє покоління (тип JZ) випускалося з 2009 до 2016 року. Нова серія була серйозно модернізована, і раніше дефекти, що зустрічалися, були усунені. Новий Scénic переконує комфортом, потужними двигунами та надійними технічними деталями. Навіть з останньою моделлю (з 2016 року) причепитися нема до чого. У краш-тестах нова модель показала себе навіть краще ніж її попередниця.

Ремонт двигуна Рено Твінго

Renault Twingo існує з 1993 року. Це чотиримісний мікроавтомобіль. Twingo l першого покоління випускався до 2007 року. Навіть сьогодні є ще багато власників першого покоління. Звісно, тут поступово виникли проблеми. Оскільки маленький Twingo в основному використовується для коротких поїздок, він часто не прогрівається належним чином і втрачає порівняно велику кількість олії. Поршневі кільця також викликають проблеми у багатьох моделях для коротких поїздок та характеризуються передчасним зносом. Крім того, у старих моделях Renault виникають загальні складнощі із прокладкою головки блоку циліндрів. Однак для вже досить старого автомобіля перший Twingo має досить непоганий вигляд.

До 2014 випускалося друге покоління Twingo. На жаль, Twingo ll зазнав двох відгуків: у 2011 р. через помилки в керуванні клапанами, у 2009 р. через пошкоджені пружини гусениці сидіння. На багатьох моделях 2011 року також було помічено дефекти датчиків коленвала. Багато автомобілів з 2013 року були поставлені на облік через мокрі свічки запалювання, в 2008 році були навіть браковані котушки запалення. Усі дефекти можуть швидко призвести до пошкодження двигуна, якщо їх ігнорувати. Тим часом, слабкі або розряджені батареї також були проблемою Twingo. Однак багато з цих труднощів не обов’язково були викликані помилками з боку групи Renault, а насамперед через невиконані роботи з технічного обслуговування: деталі, що часто зношуються, просто не перевірялися або не замінювалися досить рано.

Twingo III є на автомобільному ринку з 2014 року. Найбільшою зміною тут є те, що тепер це п’ятидверний хетчбек із заднім розташуванням двигуна та заднім приводом. Двигуни робочим об’ємом від 0,9 до 1,0 літра значно менші, ніж у попередника Twingo ll. У деяких місцях були проблеми з датчиком розподільного валу та підшипником. Як і в минулій моделі завжди проблеми з котушками запалювання та свічками запалювання.

СТО AUTOCENTER ремонтує легкові автомобілі Рено, а також мікроавтобуси Рено та Рено Бус. Телефонуйте і ми допоможемо вам вирішити важливі та складні завдання з авто.