СТО КИЇВ. Автосервіс Київ. Ремонт двигунів
Ремонт двигуна к9к Рено Меган на базі автосервісу AUTOCENTER дає вам гарантію якості виконання всіх ремонтних робіт. Ми працюємо з марок Рено вже багато років і знаємо всі проблеми двигунів моделі Меган.
Капітальний ремонт двигуна 1.5 dCi k9k який найчастіше зустрічається в машинах на дорогах Києва виконується в кілька етапів. Це ремонт головки блоку циліндрів та ремонт самого блоку циліндрів. Точно, що зламалося і який обсяг робіт, що відновлюються, необхідно провести може сказати тільки діагностика, а в деяких випадках і розбирання двигуна. У деяких випадках, як гідроудар двигуна, капіталка k9k може коштувати і дорожче за контрактний двигун, хоча установку останнього ми не рекомендуємо через повну невідомість, що з ним сталося до зняття з рідної машини.
Телефонуйте нам та записуйтесь на діагностику, наше СТО Рено також ремонтуємо бензинові двигуни Рено меган.
Дебют двигуна k9k відбувся у 2001 році, і його завданням було зробити революцію у пропозиції сегмента міських та компактних автомобілів. Буквально через кілька місяців з’ясувалося, що новобудова стала хітом продажів, на жаль, через деякий час користувачі почали повідомляти про численні технічні проблеми, які турбували як виробника, так і потенційних покупців. Давайте перевіримо, чи справлялися французи з недосконалістю 1,5 dCi протягом багатьох років, і що вибрати сьогодні, щоб спати спокійно.
Скорочення 1.5 dCi було створено насамперед у відповідь все більш популярне скорочення розмірів. Гаслом проекту була економія, а в основі роботи дизельні агрегати з дев’яностих, встановлювані, наприклад, у Clio I. Цікаво, що невдовзі після прем’єри 1.5 dCi також йшов під масками кросоверів та мінівенів, і це (принаймні теоретично) підтвердило впевненість у тому, що нова конструкція ефективна та надійна. Як ми вже згадували, ринок дуже добре відреагував на новий двигун, продаж постійно зростав і підтверджував початкові припущення про продаж Renault.
Цей невеликий дизель був у кількох варіантах, і це також було пов’язано з численними модернізаціями. Найслабший мав всього 57 л.с. потужності, а найпотужніший 1.5 dci 110 л.с. Встановлювалися на моделі: Megane, Clio, Twingo, Modus, Capur, Thalia, Fluence, Scenic або Kangoo. Крім того, він встановлювався на Dacia, Nissan та Suzuki, Infinity і навіть Mercedes.
На початку мотор був примхливим, перше, що часто виходить з ладу, це форсунки виробництва відомої фірми Delphi (встановлювалися до 2005 року). Відмова могла з’явитися при відносно невеликому пробігу, наприклад, на 60 000 км і часто усувалася за гарантією. На жаль, установка нових форсунок АСО усунула проблеми, проблема часто поверталася, і за повторний ремонт доводилося платити клієнту, тому що. тим часом гарантійний ремонт закінчувався.
Форсунки були дуже ніжні, при заправці неякісним паливом цей елемент міг досить швидко вийти з ладу, що робило його неточним дозування. На щастя, сьогодні не бракує запчастин і компаній, що займаються відновленням форсунок, ми можемо впоратися з можливою проблемою, не витрачаючи цілий стан. Слід пам’ятати, що ігнорування несправності можуть призвести до серйозного пошкодження двигуна, наприклад, прогорання поршнів, і тоді буде потрібно капітальний ремонт двигуна Рено.
Після 2005 виробник почав встановлювати довговічні форсунки Siemens. Завдяки їм покращилися параметри двигуна, знизилося споживання дизеля. Сучасні форсунки пройшли і продовжують долати пробіг 250 000 кілометрів практично без планового втручання механіка, і це вже великий успіх.
Продовження терміну служби форсунок Delphi.
Щоб продовжити життя форсунок Delphi, насамперед, необхідно заправляти якісне паливо. Крім того, приблизно за 30 000 кілометрів варто їх чистити. У підшипнику ТНВД може відбуватися відшарування, в результаті чого утворюється металева тирса, яка потім потрапляє у всю систему впорскування і ефективно її ушкоджує. Тому сам насос також повинен піддаватися регулярному очищенню кожні 60 000 км пробігу.
При пробігу 150 000 кілометрів можуть провертатися вкладки колінчастого валу. На такий стан справ насамперед впливає збільшений інтервал заміни олії до 30 000 кілометрів та надто інтенсивний спосіб експлуатації деяких автомобілів. Шлях до вирішення цієї недуги – це, перш за все, регулярна заміна олії кожні 10-15 000 км пробігу. Також варто уникати надто великих навантажень на двигун, коли він ще не досяг робочої температури. На щастя, згодом вертлужні западини були укріплені.
Слід звернути увагу ще одне питання. Виробник рекомендує заміну ГРМ 1,5 dCi (у двигунах, випущених після 2005 року) кожні 150 000 км пробігу, хоча спочатку було 90 000 км пробігу. Механіки кажуть, що краще скоротити цей час до 120 000 кілометрів, бо їм відомі випадки урвища. Крім того, датчик тиску олії може бути несправним. Бувають і поломки турбокомпресорів, але їх ушкодження зумовлено неправильною експлуатацією.
Вибираючи автомобіль з дизельним двигуном 1,5 dCi, ми рекомендуємо, перш за все, обачність. Варто шукати екземпляри з точною і певною історією обслуговування, не завжди маленький пробіг є запорукою успіху, адже якщо давно нічого не ремонтувати, то на нас може статися хвиля несправностей. Звернімо увагу на тимчасові оперативні обміни та місце, де обслуговувався автомобіль. Нагадаємо, що найбільше проблем викликали двигуни 2001 – 2005 років випуску з форсунками Delphi. У 2006 році Renault вже трохи доопрацьовувала агрегат. У 2010 році з’явилися ефективні модифікації потужністю 95 л. і 110 к.с., що відповідають екологічному стандарту ЄВРО 5, вони мають гарну репутацію серед користувачів, деякі навіть кажуть, що вони не вимагають обслуговування.
Телефонуйте нам і записуйтесь на діагностику двигуна або якщо у вас виникла несправність, то на ремонт двигуна.