СТО КИЇВ. Автосервіс Київ. Ремонт двигунів

Ремонт автомобілів, двигуна, ходової, паливної системи, рихтування, фарбування. Ремонт і обслуговування авто

Ремонт двигуна Renault Duster Київ

Капітальний ремонт двигуна Рено Дастер.

Капремонт двигуна Рено Дастер.

Ремонт двигуна Renault Duster Київ

Капітальний ремонт двигуна Рено Дастер.

Капремонт двигуна Рено Дастер.

Ремонт двигуна Renault Duster Київ. Капітальний ремонт двигуна Рено Дастер. Капремонт двигуна Рено Дастер.

Ремонт двигуна Renault Duster у Києві якісно та з гарантією можна виконати в автосервісі AUTOCENTER під ключ з оригінальними запчастинами, також можна застосувати запчастини аналоги від надійних виробників.

У нас можна замовити капремонт двигуна на бензині та капітальний ремонт дизельного двигуна Дастер. Завжди є вільний автопідйомник для діагностики та ремонту, стоянка, що охороняється.

Кап ремонт двигуна Дастер умовно можна поділити на кілька етапів. Це ремонт ГБЦ та Заміна ГБЦ Дастер, коли блок двигуна не рушає. Ця процедура менш матеріально витратна. Другим етапом є ремонт блоку циліндрів. У цьому випадку демонтується кривошипно-шатунний механізм, розточується або просто наноситься хонінгування на циліндри, змінюються кільця циліндрів.

Підлягають заміні всі рідини, прокладки та сальники двигуна.

Телефонуйте нам, консультуйтеся, ми надамо послуги діагностики двигуна Дастер та ремонт двигуна Дастер.

Duster Renault має довжину 4,32 метри та 1636 літрів багажного відділення, француз потрапляє у верхній сегмент міні-позашляховиків або нижній сегмент компактних позашляховиків, залежно від вашої точки зору.

Простір, доступний для пасажирів, гарний, вхід та сидіння цілком зручні. До якості виготовлення всередині теж причепитися нема чого, кузов стійкий і простий у догляді. Однак матеріали, що використовуються відносно прості для цінового сегмента. Зекономили і на шумоізоляції салону.

Базовим двигуном Renault Duster є 1,6-літровий двигун потужністю 77 кВт/105 к.с., який також доступний у газовій версії. Ходові якості чотирициліндрового двигуна помірні, витрата досить висока. Представлений у 2015 році варіант потужністю 84 кВт/114 л.с. працює трохи краще, найсучаснішим бензиновим двигуном є 1,2-літровий чотирициліндровий турбодвигун потужністю 92 кВт/125 к.с., доступний з 2013 року.

Але різні 1,5-літрові дизелі потужністю від 63 кВт/86 л. до 81 кВт/110 л.с. краще підходять для Duster. До 2015 року вони відповідали вимогам Євро 5, потім Євро 6. Незвичайно: повнопривідна техніка за бажання може поєднуватися майже з усіма двигунами, але конкуренти найчастіше мають лише потужні двигуни з опцією 4х4, якщо взагалі є.

Оснащення та безпека: Найдешевший Duster коштує менше 11 000 євро. Якщо ви хочете мати хоча б найнеобхідніше обладнання для придбання нового автомобіля, вам доведеться доплачувати. А коли справа доходить до допопцій, Duster вже не дешевше за конкурентів. Якщо ви хочете почуватися комфортно в салоні, вам слід вибрати як мінімум рівень оснащення «Comfort», тоді як топова лінійка «Prestige» пропонує трохи розкоші та шикарніший вигляд.

Покупці, що піклуються про безпеку, завжди повинні переконатися, що на борту є система протиковзання ESP і чотири подушки безпеки, які стали стандартними тільки з 2014 року.

Якість має свою ціну – згідно з звітом TÜV, водії Duster помічають це пізніше на п’ятий рік. Тоді проблеми з ходовою частиною та кермовим керуванням, які мають тенденцію бути дорогими, збільшуються. Той факт, що економія впливає на довговічність, можна побачити і раніше, наприклад, за вищим рівнем шлюбу в освітленні та рівнем зносу гальм. Крім того, вихлоп схильний до корозії.

Решта кузова позбавлена корозії – але це майже все з позитивними моментами. Інші відомі неприємності пов’язані зі схильною до пошкоджень коробкою передач і великими втратами масла в дизельному двигуні.

Несправні турбокомпресори Duster – огляд/перевірка та заміна

Турбіна Duster знаходиться у вихлопному потоці вихлопної системи. Високе навантаження, викликане екстремальними температурами та частинками сажі, призводить до обмеження функціональної надійності. Зокрема, на Duster Turbo найчастіше трапляються відмови регулювання ВТГ.

Дефекти турбокомпресорів Duster

Турбіна синя

Турбіна димить чорним

Знижено продуктивність двигуна

Турбіна свистить

Ознаки несправності турбокомпресора Duster

Потужність двигуна різко падає

Під навантаженням з моторного відсіку доноситься свистячий звук.

Автомобіль димить під час запуску вранці

Автомобіль сильно димить

Двигун більше не має потужності

Чути шум подиху

Запах олії в салоні автомобіля

Брехтіння турбокомпресора за певних умов експлуатації

Несправності турбокомпресорів Duster

Зношування або забруднення регулювання VTG

Пошкодження при перевищенні швидкості через дефектні шланги тиску наддуву або проміжного охолоджувача

Сторонні тіла були засмочені крильчаткою компресора

Сторонній предмет пошкодив турбінне колесо

Зношений підшипник

Ущільнення турбокомпресора пошкоджено

Регулятор вестгейту несправний

Несправний блок керування VTG.

Привід тиску наддуву вийшов з ладу

Діагностика турбокомпресора Dacia Duster

Діагностика несправностей турбокомпресорів складна. Однак, за допомогою декількох прийомів ви можете провести більшість тестів самостійно.

Найскладнішим, але й найважливішим випробуванням є опресовування всієї системи тиску наддуву. Тиск близько 1 бар створюється через впускний патрубок турбонагнітач за допомогою сполучного штекера. Таким чином, витік зазвичай може бути точно та надійно локалізований.

Перевірка люфту валу та візуальний огляд крильчатки компресора. Для цього необхідно зняти повітрозабірник перед турбокомпресором. Потім ви можете пальцями злегка зрушити вал турбонагнітача в радіальному та осьовому напрямках. Коли колесо компресора стосується корпусу, люфт валу вже дуже великий. Лопатки компресора повинні бути цілими та неушкодженими.

Перевіряє регулятор тиску наддуву. Якщо турбокомпресор оснащений блоком управління, блок необхідно перевірити наявність витоків, щоб переконатися у працездатності мембрани. Для цього можна використовувати вакуум. Для електричних серводвигунів ми рекомендуємо перевірити серводвигун на діагностичному пристрої

двигуна.

Ремонт турбокомпресора Duster

Якщо ви вирішили відремонтувати свій старий турбокомпресор, ми можемо допомогти вам визначити причину виходу з ладу турбокомпресора на підставі пошкодження. Ми робимо капітальний ремонт турбіни із демонтажем під ключ.