СТО КИЇВ. Автосервіс Київ. Ремонт двигунів

Ремонт автомобілів, двигуна, ходової, паливної системи, рихтування, фарбування. Ремонт і обслуговування авто

Люфт та вібрація керма? Симптоми несправності кермового керування

Люфт та вібрація керма? Симптоми несправності кермового керування

Люфт і вібрація керма – це симптоми несправності рульового управління.

Чи трапляється вам чути тривожний стукіт під час водіння і здається, що кермо дивно вібрує? Не варто недооцінювати ці симптоми – наконечник рульової тяги може бути ознакою того, що настав час його замінити. Без функціонуючої системи рульового управління керування автомобілем стає практично неможливим. Тому варто записатися до нашого автосервісу на ремонт кермового управлінняя та ремонт ходової.

Несправності, пов’язані з рульовим керуванням, не завжди легко діагностувати. Не інакше йде справа і з поломкою наконечника рульової тяги, яка в окремих випадках може позбавити нас контролю над автомобілем. Перевірте симптоми пошкодженого наконечника.

Яка функція наконечника рульової тяги?

Основне завдання цього елемента – з’єднання поворотного кулака з коробкою передач і рульовою тягою. Наконечник рульової тяги зазвичай виготовляється з так званого кульового шарніра, тобто гнучкі деталі, що дозволяють, серед іншого, рух підвіски колеса. Завдяки їм також можна повертати поворотний кулак по відношенню до коробки передач – елементу, стаціонарно встановленому в наших автомобілях. Правильна робота цих механізмів гарантує належну маневреність автомобіля, що підвищує комфорт і безпеку водіння. Це також побічно впливає на роботу шин і витрату пального.

Елементи рульової системи, як і будь-які інші вузли в автомобілі, з часом зношуються і потребують заміни на нові. Через те, що наконечник рульової тяги перебуває в майже постійному русі, він, як правило, найчастіше виходить з ладу. Велике значення тут має модель і рік випуску автомобіля, а також умови його експлуатації. Заміна наконечника рульової тяги необхідна, якщо спостерігаються такі ознаки:

стукіт, що виходить з-під моторного відсіку – це один із найчастіших симптомів пошкодження компонентів рульової системи; стукіт чути як під час їзди, так і на стоянці, і він посилюється під час повільного руху нерівною ґрунтовою дорогою;

вібрація і люфт рульового управління – у разі появи цих симптомів переконайтеся, що вони пов’язані з наконечниками рульової тяги або колесами і шинами;

сповільнена реакція автомобіля на делікатні рухи керма – в окремих випадках бувають ситуації, за яких автомобіль взагалі перестає реагувати на рухи керма;

погіршення комфорту під час водіння менше демпфірування вибоїн;

На жаль, симптоми пошкодження рульової рейки не завжди очевидні, і проблеми можуть бути пов’язані з роботою інших вузлів, іноді не пов’язаних з рульовою системою. Варто підтвердити свої припущення, виконавши нескладний тест (потрібна допомога другої людини). Ставимо машину на підйомник, потім одна людина сідає за кермо і крутить кермо, а друга перевіряє, чи є люфт на кінцях рульових тяг. Якщо це підтверджується, необхідно замінити наконечники новими.

Запишіться до нашого автосервісу на ремонт рульового управління та ремонт ходової.