СТО КИЇВ. Автосервіс Київ. Ремонт двигунів

Ремонт автомобілів, двигуна, ходової, паливної системи, рихтування, фарбування. Ремонт і обслуговування авто

Ремонт ручного гальма (ручника) машини Київ ціна

Заміна тросів і колодок ручного гальма вартість

Ремонт ручного гальма (ручника) машини Київ ціна

Заміна тросів і колодок ручного гальма вартість

Ремонт ручного гальма (ручника) машини Київ ціна. Заміна тросів.

Ремонт ручника або стоянкового гальма, а також ручного гальма зазвичай полягає в заміні троса, що обірвався – окислився, або в підкручуванні натяжного елемента. У сучасних ручниках частою проблемою є вихід з ладу електроніки.

Не варто відкладати обслуговування або ремонт ручника, тому що його необхідно використовувати під час кожного паркування. Запишіться до нас на діагностику ходової.

Хоча водії часто про це забувають, ручник є невід’ємною частиною гальмівної системи. Він використовується для знерухомлення автомобіля під час паркування на схилі та полегшує старт у гору, а іноді корисний під час гальмування. Як традиційні, так і електричні стоянкові гальма можуть вийти з ладу.

Типові несправності ручного гальма включають розрив гальмівного троса і пошкодження гальмівних колодок. В електронному ручнику найчастіше виходить з ладу електроніка.

Як працює ручне гальмо?

Гальмо стоянки, широко відоме як ручне гальмо (а іноді й допоміжне гальмо), буває двох типів. У традиційному варіанті ми запускаємо його механічно, потягнувши за важіль, що знаходиться між передніми сидіннями, одразу за коробкою передач. Його підняття переміщує трос під ним вперед, що приводить у дію гальмівні троси та знерухомлює колеса на задній осі. У новіших автомобілях традиційне ручне гальмо було замінено електричним ручним гальмом (EPB), яке активується натисканням кнопки на приладовій панелі.

Нині виробники використовують 2 системи EPB. Перша, електромеханічна, нагадує традиційне рішення – натискання кнопки запускає невеликий моторчик, що тягне гальмівні троси. Другий, повністю електричний, також заснований на роботі додаткових моторів. Однак у цьому разі механізми розташовані в задніх гальмівних супортах – під час подачі на них відповідного сигналу вони переміщують гальмівний поршень через шестерню, притискаючи колодки до диска.

Типові несправності традиційного ручника

Іноді ручником ми користуємося так рідко, що про його несправності дізнаємося тільки під час техогляду автомобіля. Найпоширеніші несправності включають пошкодження тросів або гальмівних колодок. В обох випадках причиною є невикористання стоянкового гальма – елементи, що входять до його складу, часто “заклинюють”. Обрив гальмівного троса усунути не складно, великих витрат він теж не спричиняє. Заміна пошкоджених гальмівних колодок є одним із найскладніших і найдорожчих ремонтів, оскільки потребує зняття задніх коліс і демонтажу гальмівної системи.

Якщо ручник працює, але призводить до нерівномірного гальмування коліс, необхідно відрегулювати механізм. Уся процедура надзвичайно проста.

Типові несправності електричного ручника

Найчастіша поломка електричного ручника – це сезонна проблема. З’являється за сильних морозів – тоді замерзають гальмівні супорти. Іноді трапляється, що актуатор виходить з ладу, що перешкоджає відпусканню гальма і знерухомлює автомобіль (хоча в деяких моделях ми можемо опустити ручне гальмо в екстреній ситуації, повернувши ручку, заховану в підлозі багажника).

Електронні проблеми також характерні для EPB. У разі несправності, що перешкоджає ручному розблокуванню, необхідна допомога фахівця. Для діагностики проблеми необхідно використовувати професійне обладнання, що дає змогу зчитувати помилки, які зберігаються в системі.

Ефективна гальмівна система – запорука безпеки на дорозі. Варто регулярно перевіряти, чи все працює справно, і усувати будь-які дефекти на постійній основі, використовуючи оригінальні запчастини.

Не варто відкладати обслуговування або ремонт ручника, тому що його необхідно використовувати під час кожного паркування. Запишіться до нас на діагностику ручника.