СТО КИЇВ. Автосервіс Київ. Ремонт двигунів

Ремонт автомобілів, двигуна, ходової, паливної системи, рихтування, фарбування. Ремонт і обслуговування авто

Ремонт двигуна КІА Київ. Капітальний ремонт двигуна КІА Київ.

Вартість ремонту двигуна КІА.

Ремонт двигуна КІА Київ. RIA.ua - Капітальний ремонт двигуна КІА Київ.

Вартість ремонту двигуна КІА.

Ремонт КІА Київ. Капітальний ремонт двигуна KIA у Києві.

Капітальний ремонт двигуна KIA краще довірити нашим спеціалістам автосервісу AUTOCENTER у Києві. Ми виконаємо капітальний ремонт двигуна КІА на бензині та повний ремонт дизельного двигуна КІА під ключ.

Двигун КІА в алюмінієвому блокі циліндрів може отримати задираки циліндрів вже на пробігу 60-80 тисяч км пробігу. Ми професійно гільзуємо алюмінієві блоки циліндрів КІА та розточуємо до ремонтних розмірів чавунні дизельні та бензинові двигуни.

Телефонуйте нашим менеджерам, ми професійно та якісно відремонтуємо двигун вашого KIA.

Двигун – це серце вашого автомобіля, яке, по суті, дозволяє йому рухатися і, отже, зазнає інтенсивних навантажень. Це неминуче призведе до збільшення зносу та необхідності заміни окремих деталей, щоб двигун працював безперебійно якнайдовше.

Якщо в цьому контексті необхідно розглянути професійний ремонт двигуна, ми спочатку проведемо обов’язкову перевірку і на її основі створимо список можливих причин несправності. Це дозволяє нам достовірно оцінити, чи є непоправне пошкодження двигуна, чи можна розпочати ремонт двигуна.

Ремонт двигуна завжди дешевше заміни двигуна на новий

Після первинної діагностики ми обговоримо з вами майбутній ремонт двигуна та надамо кошторис витрат. Крім того, ми пояснюємо всі деталі ремонту за справедливою вартістю. Наприклад, у рамках ремонту двигуна ми також шліфуємо колінчастий вал, розточуємо циліндри та ремонтуємо головки блоку циліндрів. Якщо ремонт двигуна неможливий, необхідно розглянути питання про необхідність заміни двигуна. Це залежить від ступеня пошкодження, а також віку та загального стану вашого автомобіля. У будь-якому випадку ми надамо вам кваліфіковану консультацію і завжди допоможемо знайти рішення, яке буде для вас найдешевшим варіантом як за вартістю, так і за часом.

Кожна марка автомобіля також має слабкі місця і показує те чи інше місце, де типові пошкодження можуть виникати знову і знову. Перед ремонтом двигуна наші фахівці перевіряють, серед іншого, головку блоку циліндрів, ланцюг ГРМ або ремінь ГРМ, розподільні вали, зубчастий ремінь, ТНВД і форсунки, а також інші класичні деталі, що швидко зношуються. Тому що, як я вже сказав, ці та інші деталі двигуна зазвичай зношуються поступово. На кожен проведений ремонт двигуна ви отримаєте гарантію від нашої майстерні. Ми можемо запропонувати вам це з чистою совістю, тому що при заміні окремих деталей ми використовуємо лише довговічні фірмові деталі для відповідної моделі автомобіля.

Звичайна процедура професійного ремонту двигуна на СТО AUTOCENTER:

– ми зробимо вам безкоштовну пропозицію

– перед ремонтом двигуна КІА ви отримаєте підтвердження замовлення

Навісне обладнання, таке як турбокомпресори, форсунки, дизельні фільтри сажі (DPF) і т. д. ретельно перевіряються.

Список загальних робіт при капремонті двигуна КІА:

Головка блоку циліндрів розбирається, очищається, пресується та шліфується.

Комплект прокладок ГБЦ змінюється

Клапана перевіряються і за потреби змінюються

Сідла клапанів шліфуються

Комплект підшипників розподільчого валу змінюється (при конструктивній наявності)

Гідравлічні штовхачі оновлюються

Свічки розжарювання / свічки запалювання змінюються

Розподільний вал перевіряється та полірується

Блок двигуна чиститься, перевіряється та проточений.

Поршні перевіряються та очищаються, при необхідності замінюються та встановлюються нові поршневі кільця.

Колінчастий вал перевіряється на наявність пошкоджень та полірується

Комплект корінних підшипників оновлюється

Комплект шатунних підшипників оновлюється

Комплект ланцюга ГРМ/комплект зубчастого ременя змінюється

Водяний насос змінюється

Масляний насос перевіряється

Комплект прокладок картера оновлюється

Моторна олія (відповідно до специфікацій виробника) і охолодна рідина змінюється.

Телефонуйте і ми відремонтуємо ваш двигун КІА під ключ.

20 масових моделей двигунів KIA із заводським маркуванням, які встановлювалися на легкові автомобілі з 2000 року:

Дизельні двигуни KIA:

CRDi (Common Rail Direct Injection) 1.5 – об’єм 1.5 л, потужність 115 к.с.

CRDi (Common Rail Direct Injection) 1.6 – об’єм 1.6 л, потужність 115 к.с.

CRDi (Common Rail Direct Injection) 2.0 – об’єм 2.0 л, потужність 136 к.с.

CRDi (Common Rail Direct Injection) 2.2 – об’єм 2.2 л, потужність 197 к.с.

R-Line CRDi (Common Rail Direct Injection) 2.0 – об’єм 2.0 л, потужність 185 к.с.

U-Line CRDi (Common Rail Direct Injection) 2.0 – об’єм 2.0 л, потужність 136 к.с.

U-Line CRDi (Common Rail Direct Injection) 2.2 – об’єм 2.2 л, потужність 200 к.с.

Бензинові двигуни KIA:

G4EA – об’єм 1.4 л, потужність 97 к.с.

G4ED – об’єм 1.6 л, потужність 104 к.с.

G4FA – об’єм 1.4 л, потужність 107 к.с.

G4FC – об’єм 1.6 л, потужність 122 к.с.

G4FD – об’єм 1.6 л, потужність 124 к.с.

G4GC – об’єм 1.6 л, потужність 103 к.с.

G4GC – об’єм 2.0 л, потужність 138 к.с.

G4GC – об’єм 2.0 л, потужність 143 к.с.

G4GF – об’єм 1.8 л, потужність 122 к.с.

G4GM – об’єм 1.8 л, потужність 121 к.с.

G4GR – об’єм 2.7 л, потужність 189 к.с.

G4GS – об’єм 2.7 л, потужність 200 к.с.

G4JP – об’єм 2.4 л, потужність 144 к.с.

G4KD – об’єм 2.4 л, потужність 175 к.с.

G4KE – об’єм 2.4 л, потужність 191 к.с.

G4KJ – об’єм 2.0 л, потужність 166 к.с.

G4KL – об’єм 3.0 л, потужність 186 к.с.

G4KM – об’єм 2.0 л, потужність 143 к.с.

G4KP – об’єм 2.0 л,

Theta II GDI 2.0T – об’єм 2.0 л, потужність 274 к.с.

Поширені поломки на бензинових і дизельних двигунах KIA можуть варіюватися залежно від конкретної моделі та року випуску. Однак, нижче перераховані деякі типові проблеми, з якими можуть зіткнутися власники автомобілів KIA:

Бензинові двигуни:

Проблеми із системою запалювання: Включають несправності свічок запалювання, котушок запалювання та модуля керування запалюванням, що може призвести до поганої роботи двигуна, нерівномірної роботи, зниження потужності та пропусків запалювання.

Проблеми з системою впорскування палива: Можуть включати засмічення форсунок палива, несправності датчиків, насоса палива або регулятора тиску палива, що може спричиняти проблеми із запуском двигуна, нерівномірну роботу і втрату потужності.

Витікання оливи: Може виникати через зношення кілець ущільнювачів, прокладок або мастилознімних ковпачків. Витоки оливи можуть призвести до зниження рівня оливи, підвищеного зносу двигуна і можливих поломок.

Проблеми із системою охолодження: Можуть включати витоки охолоджувальної рідини, несправності термостата, радіатора або вентилятора охолодження, що може призвести до перегріву двигуна та пошкодження його компонентів.

Дизельні двигуни:

Проблеми з системою впорскування палива: Включають засмічення форсунок палива, несправності насоса високого тиску, датчиків або регулятора тиску палива. Це може призвести до проблем із запуском двигуна, нерівномірної роботи, втрати потужності та підвищеної витрати палива.

Проблеми з турбокомпресором: Можуть включати поломки турбіни, клапана waste gate або неправильну роботу датчиків. Це може спричинити зниження потужності двигуна, збільшення диму та незвичні звуки.

Проблеми із системою сажового фільтра (DPF): Включають Проблеми із системою сажового фільтра (DPF): Включають засмічення або забивання сажового фільтра, що призводить до обмеження потоку вихлопних газів і можливих проблем із регенерацією фільтра. Це може спричиняти зниження потужності, підвищену витрату пального та помилки на приладовій панелі.

Проблеми із системою охолодження: Можуть включати витоки охолоджувальної рідини, несправності термостата, радіатора або насоса охолодження. Це може призвести до перегріву двигуна, втрати потужності та пошкодження компонентів системи охолодження.

Проблеми із системою змащення: Можуть включати витоки оливи, несправності оливного насоса або фільтра, що може призвести до підвищеного зносу двигуна і можливих поломок.

Проблеми з системою повітряного патрубка: Включають засмічення повітряного фільтра, несправності датчиків повітря або повітряного масового потоку, що може призвести до поганої роботи двигуна, нерівномірної роботи та зниження потужності.

Проблеми з системою випуску відпрацьованих газів: Можуть включати витоки випускної системи, пошкодження глушника або каталізатора, що може призвести до збільшення викидів, шуму і поганої прохідності технічного контролю.

Важливо відзначити, що ці проблеми є лише деякими з поширених поломок, які можуть виникати на бензинових і дизельних двигунах KIA. Для точної діагностики та ремонту рекомендується звернутися в наш автосервіс, що спеціалізується на марці KIA. 

У нашому автосервісі також можна зробити капітальний ремонт коробки передач. Ми виконуємо ремонт двигуна з бензиновим мотором і капітальний ремонт дизельних двигунів під ключ.