СТО КИЇВ. Автосервіс Київ. Ремонт двигунів

Ремонт автомобілів, двигуна, ходової, паливної системи, рихтування, фарбування. Ремонт і обслуговування авто

Ремонт гідропідсилювача керма Київ ціна

Ремонт електропідсилювача руля в Києві

Ремонт гідропідсилювача керма Київ ціна

Ремонт електропідсилювача руля в Києві

Діагностика та ремонт гідропідсилювача керма, електропідсилювача керма в Києві

Ремонт гідропідсилювача керма в Києві за доступною ціною вам пропонує наш автосервіс. Колись це була розкіш, а тепер стандарт. Підсилювач керма значно полегшує керування автомобілем кожному водієві. Тільки коли він виходить з ладу, ми розуміємо, наскільки складно маневрувати кермом, особливо під час паркування на переповненій стоянці.

Якщо у вас виникли складнощі з гідропідсилювачем керма або електропідсилювачем керма – зателефонуйте нам, запишіться на діагностику і ремонт.

До найчастіших несправностей системи ГУР відносяться занадто низький рівень рідини ГУР (в разі гідросистеми) і перегорілі запобіжники (в разі електросистеми) – з ними багато хто впорається самостійно. Інші збої, тобто пошкодження насоса або проблеми з установкою вимагають допомоги нашого механіка.

Як працює система гідропідсилювача керма?

Сьогодні нам складно уявити керування автомобілем, позбавленим гідропідсилювача керма – тоді обертання керма стає тортурами, адже кожен рух вимагає великої сили. Однак ця система не тільки дає змогу ефективно маневрувати автомобілем на багатолюдній стоянці, а й підвищує безпеку водіння – вона дає змогу здійснювати швидкі й точні рухи кермом, даючи можливість водієві швидко реагувати на те, що відбувається на дорозі. У легкових автомобілях використовуються два типи гідропідсилювача: гідравлічний і електричний. Як вони працюють?

Гідравлічний підсилювач керма

Робота гідропідсилювача заснована на гідронасосі. Це його серце – воно працює постійно, навіть коли ми не крутимо кермо. Завдяки напірному клапану у всій системі постійно підтримується високий тиск, незалежно від обертів двигуна. У новіших автомобілях подача рідини регулюється – що вища швидкість, то нижчий тиск, що змушує прикладати більше зусилля до повороту керма. Завдяки тому, що система стає жорсткішою, рухи водія стають більш впевненими і в нього менше шансів зробити помилку.

Електропідсилювач керма

Рульове управління з електропідсилювачем поступово стає стандартним для нових автомобілів. Його найбільшою перевагою є менше навантаження на двигун (і, отже, менша витрата палива). Він живиться від бортової мережі автомобіля, але працює лише тоді, коли ми крутимо кермо – тоді він регулює свій опір залежно від швидкості та кута повороту керма.

Коли гідропідсилювач керма починає відмовляти, насамперед потрібно перевірити рівень мастила в системі – про його недостатню кількість найчастіше сигналізують шуми, що з’являються під час повороту керма. Фахівці рекомендують замінювати його кожні 2 роки або кожні 60 000 км. кілометрів – з часом воно втрачає свої змащувальні та захисні властивості. Недбалість може дорого обійтися. Якщо рівень рідини падає занадто низько, насос може заклинити.

Якщо ж ви відчуваєте більший опір керму в автомобілі, оснащеному електропідсилювачем керма, передусім перевірте запобіжники – їхнє перегорання є поширеною несправністю. Причиною виходу з ладу іноді є також перегрів усієї системи, що буває особливо під час тривалого маневрування автомобіля в місті.

Несправність гідропідсилювача керма – ремонт у майстерні

Як долив масла в систему ГУР, так і заміну запобіжників багато хто може здійснити своїми руками. Однак, інші несправності вимагають втручання фахівця. У випадку з гідравлічним підсилювачем керма часто пошкоджується насос, у випадку з електричним – виходить з ладу вся установка.

Варто знати, що правильна техніка водіння може звести до мінімуму ризик виходу з ладу гідропідсилювача керма. Достатньо уникати занадто динамічного повороту керма, і не забувати регулярно доливати допоміжну рідину.

Підсилювач керма не працює? Компоненти системи рульового управління від перевірених виробників можна замовити у нас, так само і сам ремонт підсилювача керма.